Sinem Pehlivan: Project Pan Güncellemesi #maviyleprojectpan 1. Ay

2.11.16

Project Pan Güncellemesi #maviyleprojectpan 1. Ay


Sevgili İlknur ablamın başlattığı #maviyleprojectpan etkinliğine gecikmeli de olsa ben de katılmıştım. 2 Ekimde.İlk yazımı okumayanlar lütfen buraya TIKTIK. Bugün 2 Kasım ve ben aylık güncellemeyi yazmak istedim. 



1-Clinique Even Better: Ben bu ürünü iki kez denedim. Hem rengi bana çok koyu hem de iki seferde de sivilce yaptı. Üçüncü kez cildim düzelince bir şans vereceğim. Olmuyorsa kusura bakmasın bitti sayıp bir başkasına vereceğim. Ona da uymazsa yallah çöp!
2-Avene 30 spf Güneş Kremi: İki kullanımda bitirdim :)
3-Sebamed 50 spf Güneş Kremi: Çok severek ve keyifle kullandım. Büyük boyunu yaz tatili için tercih edebilirim. Yakında ayrıntılı yazısını yazacağım.
4-Bioderma Hydrabio Perfectur spf 30: Misler gibi bir nemlendirici. Çok çok sevdim. Ayrıntılı yazısını yazdım okumadıysanız TIKTIK .
5-Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion: Clinique alışverişinde geldi. Sıfır ürün. Henüz cesaret edemedim.
6-Clinique All About Eyes: 1 aydır ayıla bayıla kullanıyorum. Alerji yapmadı ve nemlendirmesi bana çok yetti. Yarılayınca ya da bitince ayrıntılı yazısı gelecek. Malum hassas cilt ve göz çevrem var!


7-La Strada Peeling: Taneciksiz bir peeling. Yukarıdaki fondötenden dolayı yüzüm sivilceli hal alınca ara vermiştim. %70 e indirebildim.
8-Clinique Köpük Temizleyici: Sıfır ürün. Henüz başlamadım.
9-Avon Makyaj Temizleme Sütü: Yıllardır tek geçtiğim ürün.Kanıtı TIKTIK Öpücüklerin hemen altına kadar kullandım <3


10-Avene Thermale Cleanance: Biodermayı aratmayacak kadar çok sevdim. Büyük boyunu uyguna bulursam kesin alacağım. Bu hafta içeriğiyle ve tüm yorumlarımla blogda yer alacak bir ürün!
11-Bioderma Sensibio Gel: Hiç sevmediğim aylardır elimde sürünen ürün. %60 a indirebildim. Yok sabrım tükendi. Nefret ettim. Bunu da yazmalıyım herkes ayılıp bayılıyordu kuru cilde göre diye!
12-Cyrene Micellar Water:  Denemeye kalktım. O iğrenç yosun kokusu sebebiyle makyajımdaki bazı hataları düzeltmek için kullandım. Evet çok etkiliydi ama nasıl kullanırım ben bunu ya bu kokuyla. Nereden elime gelmiş bakın TIKTIK


13-Bioderma Photoderm Max 50+ Güneş Kremi: Maraton koşusunda kol ve bacaklarım için kullandım amma velakin %55-60lara zor geldim. Olur da bozulmazsa bir dahaki bahara kalabilir. Bitiremeyeceğim çok sevdiğim halde. Artık güneş kremi kullanmıyorum. Spfli ürünler ile idare ediyorum. Ayrıntılı yazısı için TIKTIK.
14-Vichy Termal Su: Tamamen bitti. Ayrıntılı yazısı için TIKTIK
15-Cyrene Moonlight Beauty Serumu: Her gece, hatta aşırı nemsiz hissettiğimde gündüzleri de kullanıyorum. Aramızdaki ilişki nefret-aşk. Sonucunu merak ediyorum. Yazısı gelir mutlak. Damla damla kullandığım için koca bir ayda bir parmak azaldı.
16-Excipial Lipo Emülsiyon: Efsaneee. Pahalı ürünlere taş çıkartır. %60 doluydu. Tamamen bitirdim. Tüm nemlendiricilerim bitsin, biopuanlarımı da kullanayım bundan alacağım. Doktorum önermişti. Çok memnunum.


17-Dax Supergro: %60 lara indirdim. Ayrıntılı yazısı için TIKTIK bu üçüncüydü ve artık sıkıldım :D
18-Farmasi Hand Cream: Kokusunu hiç sevmediğim için bir kez kullanmıştım.Yeşil öpücüklü yere kadar geldim.
19-Fuss Wohl Ayak Kremi: Rossman'dan aldığım bu ayak kremini çok sevdim.Öpücüklü yere kadar indirdim.
20-Bebek yağı: Sosyal medyada (instagramda) bu ürünü paylaştığımda bir firma beni yerden yere vurdu yorumlarda gördünüz mü :D milleti kanser yapıcı ürünlere teşvik ediyormuşum. Ya sabır. Hangi doğal olmayan içerik kanser yapma riski taşımıyor ki? Ne yapayım şimdi? Bebekliğimden beri bana kullanılan bir ürün. Cildime nemi en iyi bu veriyor. Çok memnunum. Çatır çatır bitirdim. Tüm vücut kremlerim bitsin. Yine alacağım nokta!


21-Loreal Elseve Direnç Şampuan ve Saç Kremi: Tamamen bittiler :D Verdikleri yumuşaklığı sevdim. İndirimde denk gelirsem bu minnoş boylarından alabilirim yine.
22-Avon Fas Argan Yağı: 3-4 yıldır düzenli kullandığım tek ürün. Kanıtı TIKTIK. Sıfırdı sanırım başladığımda. Bir parmak kadar azaltmışım tebrikler!
23-Gliss Sıvı Saç Kremi: Tek geçerim.Üstüne tanımıyorum arkadaaş! Sömürdüm. Gelsin 11. şişe :D 


24-Flormar Mystic Oriental Body Lotion: Kofre ürünü vücut losyonu, bu hafta kullanmaya başlıyorumm :D
25-Flormar Mystic Oriental Parfüm: Öpücüklü yere kadar kullandım bile <3 sevdim bu kokuyu ben.
26-Flormar Mystic Oriental Vücut spreyi: Fotoğrafa koymayı unutmuşum ama onu da iki üç parmak kadar indirmiş bulunuyorum. Bu setin tamamı bitsin yazısını yazmak istiyorum.
27-Bergollo Parfüm: 289 numara. Çooook kadınsı harika bir koku. Tam kışlık. Üstten bir parmak kadarı kullanılmıştı. Tamamen bitirdim. Ve bitirdiğime pişmanım. Yazısı hazır ama telim bozuk olduğu için henüz fotoğraflayamadım. Ben bunu imza parfümüm olarak şuraya yazıyorum. NET!
28-LR Aloe Vera Rollon:Üzeri siyah öpücüklerle kaplı. Neden mi? Çok yakında uzuuuun bir yazısı gelecek. Ama şöyle söyleyim. Son bir şans veriyorum ona bu hafta. Aynı sorunu yaşarsam anında çöp!
29-Bio True Lens solüsyonu: Vazgeçilmezim! öpücüklü yerin altına indi. Lens kullanınca o da mecbur yani.
30-Benri Oje çıkarıcı: Şişesi güzel kendisi pek tırt demiştim Hala da öyle bitiremedim. Bir parmak bile azalmadı.
31-Colgate Diş macunu. Önümüzdeki ay biter belki. Hassasiyet yarattığı için başka bir diş macunu ile dönüşümlü kullanıyorum. Ama beyazlatması güzel.
32-Palmolive Body Butter Çilek Rüyası: Kokusuna aşığım tamam öpücüklü yerlere indirdim ama artık gına geldi. Hindistan cevizli olanla dönüşümlü kullanarak bitirmeyi deneyeceğim.
33-Neo Life Sıkılaştırıcı Krem: Poşetlerin arasında kaybettiğim ürünümü bu hafta buldum :D bir hafta kullanmıştım. Şimdi tekrardan başlayacağım.
34-Nivea Vücut Losyonu: Sıfır üründü. Nivea yazısına kadar bitirdim.
35-Rexona Deodorant: Nefret ediyorum! Astım olacağım bu ürün yüzünden. Bu ay kullanacağım ve bitecek!

36-Farmasi Ruj Testerları: Gül kurusu olanını tamamen bitirdim. Kırmızısını hiç kullanmadım. Üstteki pembe de yarılandı.
37-Farmasi Happy Face Pudra: Kuru ciltli biri olarak çok zorlanacağım demiştim. Ama artık pes ettim. Bu ürünle daha da uğraşmam. Yaza bırakıyorum. Kış ayında kuru cilde pudra ne Sinem! Tövbe tövbe.
38-Bioderma Atoderm Lipbalm: Sıfır üründü. Buraya bir tane koydum ama inanamazsınız 1 ayda iki tane bitirdim. Yazısı yakında.
39-Farmasi Matte Lipstick: Pembeyi sevmeyen ölsün. Dürüst olalım her gün kullansam bir aya biter. Ama mat yapısıyla şu sıralar anlaşamıyoruuummm. Bittiği kadar.
40-Flormar Extreme Color Lip 1960's : Saçma sapan yayılmasa güzel bir ruj aslında. Flormar yazısına kadar geldim :D şükür
41-Farmasi BB Cream: Vazgeçilmezim. Bittikçe alıyorum. Yeni başlamıştım all in one yazısına kadar geldim. Bununla beraber CC kremini de kullanıyorum ben :D onu da dahil edebilir miyim???



42-Avon Boost İt Maskara: Haha tamamen bitti :D
43-NYC Big Bold: En güzel kıvamını aldı şuan. Bu ay aşk yaşayacağımız kesin.
44-Flormar Miracle Pen Black: İğrenç bir kokusu var. Bu ikincisinde de aynısı oldu. Bir daha asla almam. Bitirmek için direniyorum. Silikleşmeye başladı. Ocak ayına kadar biter tabi ki.
45-Flormar Miracle Pen Blue: Rengi efsoo ama tükenmez kalem gibi kokuyor yepyeni elim gitmiyor. Biter mi ? Sanmam. Artık kışın bu renkleri kullanmıyorum. Bitmezse bahar project panine kalır.
46-Flormar Colorliner Brown: Tüm yaz diğer renklerini kullandım. Flormar yazısına kadar indirdim bu ay :D o da başarı.
47-Emily 201 Dudak Kalemi: İnanılmaz. Bu ay bu ürünü 1 kez kullandım. Onun yerine bambaşka bir kalemi tüm ay kullandım. Renk seçimlerimde hata olmuş resmen. Bu ay buna direneceğim. Ayrıntılı yazısı var TIKTIK
48-Avon Color Lip Pencil: Pembeler bizim işimiz elbette. Devam ediyorum kullanmaya.
49-Kaş Kalemi: İnatla bitmiyor arkadaş :D bıktımm.


50-Wet n Wild Brulee Farı: Ortasını oydum da oydum. İnşallah biter bir sonraki ay. Gerçi ocağa kadar vakti var :D hemen bitmese de olur. Çok seviliyor kendisi.
51-Catherine Arley Allık: Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum. Allık insanı değilim. Bu yüzden sadece 3-4 ay bunu kullanıp bitmezse çöpe yollayacağım.Demiştim. Kaç kere kullandım bu ay peki? Sadece bir kerecik. Anlaşıldı ben allık insanı değilim. Bir daha asla allık almam. 
52-Catherine Arley Far Paleti. Kahve ve siyahı tamamen bitti. Hemen yanlarında bulunan bronz ve altın renklerinin üzerindeki desenleri silecek kadar kullandım. Hatta bumerang ile instagrama bile atmıştım. Renkler efso. Bu ay dibini görürüm. Biraz da griye yükleneyim. 
53-Rubby Rose Far Paleti: En sevdiğim renkler. Bitmek zorunda mı aslında değil. Ama çukurlar açıldı :D
54-Color Me 03 Pudra: Çok güzel bronzer görevi görüyor ama sabrımı tüketti. 2 yıldır benimle bozulmadan oyabildiğim kadar oyup atacağım. Demişim. Bu ay sadece 2 kere kullandım bu ürünü. Bilmiyorum bakalım ne kadar oyacağım ocak ayına kadar. Sonrası çöp.


Benim project pan etkinliğim bu şekilde gidiyor. Dolaylı olarak 15 ürün bitirdim. Ve içlerinde hiç bitmeyecekmiş, çöpü boylayacak ya da başkasına gidecek ürünlerim de olacak sanırım aralık ayında. Bakalım. Zorlamaya devam. Siz de durumlar nedir? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.


26 yorum:

  1. Dolu dolu bir liste gerçekten Clinique Köpük Temizleyici hakkında yorumlarını bekliyorum eğer deneyeceklerin arasında ise sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da deneyeceğim hatta alerji yapmazsa kesinlikle bitireceğim aralık ocak ayında inşallah

      Sil
  2. Farlar azalmış, kalanlar da gayet iyi gitmiş bence, aynen devam Sinem'cim :) Bebe yağıyla ilgili hangi firma yorum yapmıştı bilmiyorum; ama ilginç olmuş... Fakat şöyle bir şey var, gerçekten bazı bebe yağlarının içinde petrolatum ve likit parafin mevcut (bu da onlardan biri) ve bu maddeler iyi temizlenmemişlerse kanser riski taşıyorlar. Kozmetik ürünlerde bu maddelerin yeterice temizlendiği söyleniyor. Ben de açıkçası böyle düşünüyorum; ama riske atmamak için de petrolatum ya da likit parafin (liquidum paraffinum) içeren ürünleri kullanmaktan kaçınıyorum. Bunun dışında, bu iki maddenin cildin yüzeyini tabaka gibi kaplayıp nemi tutma dışında hiçbir onarıcı etkileri yok. Yani, sadece cildin nemli kalmasını sağlayabiliyorlar; ancak yararlı herhangi bir maddenin girmesine engel oluyorlar. O yüzden de bana bir şey ifade etmiyor bunları içeren ürünlerin verdiği yumuşaklık, çünkü kozmetik etki sadece. Ve cilt kendi kendine su tutma kapasitesi geliştiremediği için bir süre sonra bu ürünlere bağımlı kalıyor. Ben de araştırmalarımın yalanıcısıyım :) Kolay gelsin diyorum sana PP'de, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir organik sayfa idi Başak ablam. Çoğu paylaşımıma aynı yorumları yaptı inatla bir ay boyunca. Her ürünü kötülüyor bir de vebali banaymış. Tövbe tövbe! firma üretmiş devletler yasaklamamış herkesin de aklı var sonuç olarak kimseye zorla aldırmıyorum değil mi ama? Ben de biliyorum evet hatta o firmaya da belirttim biliyorum içeriklerini haberim var. Nemlendiricimin üzerine de kullanıyorum ki bir sonraki duşa kadar beni nemli tutuyor bu rüzgarlı Çanakkale'de, yoksa çatırdıyor her yanım kremler faydasız :( krem üstüne duş sonrası uygulayınca çok iyi nemi hapsediyor. Şimdilik fazlasını da aramıyorum. Ben kozmetiklerden de iyi temizlendiğine inanmıyorum açıkçası ama kullanmaya da devam ediyoruz. Kanser riski barındırıyor ama kimse bebe yağı sürdü ya da dudağındaki ruju yedi diye kanser olmuyor vücutta tüm birikenlerden oluyor maalesef. Genetik yatkınlık da varsa tuz biber. Beklenti işi aslında biraz da. Şimdilik bana bu nem tutma yeterken eminim 4-5 seneye asla yetmeyecek. Sağ ol ablam güzel bilgilendirmen için de ayrıca çok çok öpüyorumm <3

      Sil
  3. benimde neredeyse 10 ürünüm bitti sayılır kaldı geriye 18 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarılamışsın 0_0 helal olsun darısı başıma :D

      Sil
  4. Ohh bir sürü bitmiş.Vallahi bravo.Yenileri gelsin o zaman.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinden bir kurtulayım yeni ciciler alacağımmm teşekkürler <3

      Sil
  5. Ha gayret guzel ilerlemissin canim :)

    YanıtlaSil
  6. Sinemcim kutlarım çok güzel gidiyor proje, gelecek aya da bol ürün bitirmiş oluruz umarım. Instagramdaki olayın absürdlüğüne ne desem bilemedim... Keşke biraz profesyonellik ne demek bilse insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bol bol biter bir dahaki ay ama sevmediğim çok ürün var şuan :( Keşke dediğin gibi olsa keşke. Üreten firma suçlu değil de ben suçlu :\

      Sil
  7. Eline sağlık bayağı emek verilmiş bir yazı olmuş. Gayet güzel gidiyorsun bence, bazı ürünler ne kadar uğraşsak da bitmeyecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim <3 maalesef ya bitmeyecekler :(

      Sil
  8. It's a lot of cosmetics, I do not know any of them :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. this is project pan <3 Most Turkish brands so you don't know them

      Sil
  9. Benim de elimde bitmesini beklediğim ürünler var ama elim pek gitmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zorlamamız gerek çünkü bitirmedikçe yenisi de alasım gelmiyor :(

      Sil
  10. Vallahi maşallah Sinem😍😍 Tebrik ederim bence çok iyi gitmişsin. Clinique ddml den ben çok memnunum, senelerdir kullanıyorum (bu kış yetmemeye başladı bana, yaştan da olabilir)🙈 Bu arada Bioderma sensibio jelde çok gözüm vardı ya, umutluydum ben ondan, hayal kırıklığına uğradım okuyunca😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana <3 yaşını bilmediğim için nasıl hitap edeceğimi de şaşırdım :( Ben hala kullanmaya başlamadım ayın 15'inden sonra başlayacağım artık inşallah sivilce yapmaz. Bioderma beni de çok hayal kırıklığına uğrattı ya o kadar çok sevilmişti ama elimde patladı galiba

      Sil
  11. Project gayet iyi durumda bence.Sizleri böyle görünce bende pek çok ürün ayırıp bitirmeye başladım ama bir türlü bir yazıda bir araya getiremedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazı bahane ürün bitirmek şahane :D :D inşallah hepimiz bitirip kurtulacağız. Tek istediğim yeni yıla sıfır ürünle girmek 2 ocak project pan sonlanacak benim bakalım neler bitecek

      Sil
  12. ben ürün bitirememe özürlümüyüm neyim anlamadım bitmiyorlar ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanmıyor olabilirsin canım. Ya da sevmediğin için elin gitmiyor olabilir. İnat etmek gerek biraz da. Ben diğerlerini ortadan kaldırdım ki bunları mecburen kullanayım diye.

      Sil
  13. Aynen devam Sinecim, başarılı bir şekilde ilerliyorsun =)

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈