Sinem Pehlivan: Yeni Anne ve Bebekler

6.2.16

Yeni Anne ve Bebekler

   Üç canımı trafik kazasında kaybettim. İsyan etmedik ama üzüldük haliyle evlatlar. ( bazıları buna inanmasa da ). Sonuçta yumurtaya can veren Allah'ım yine de yüzümüze gülecek bir yer buluyor. Bir alıyorsa iki veriyor derler ya hep. Aynen öyle oldu. Bugün yeni bir bebek var evde. Gerçi maalesef bebekliğini yaşayamamış yavrum. Tahmini olarak 9-10 aylık olduğuna inanıyoruz. Belki daha bile küçük.

İsim henüz koymadık. Anında bağlanmak sonrasında giderse üzülmek istemiyorum. İki gün önce gelip o gece gittiğinde büyük hayal kırıklığı yaşamıştım. Şimdi yine giderse üzülürüm. Evde kedi nüfusu fazla olunca rahat edemiyor sanırım. Aslında rahat eder de benim kıskanç oğlum var instagramdan takip edenler çok iyi bilir. Evin tek ferdi kalmak için her şeyi yapar :D

anne kedi

   Sonuç olarak bu güzellik karnındaki 3 meleğiyle bize geldi. Dilerim bizimle kalır ve bebişlerini burada doğurur. Soğuk havada başka yerlere giderse perişan olur. İçeri alıp hapsetmek istemiyorum. Önce eve alışsın. Kalmak istediğini görelim. Eğer o da isterse bizimle ömür boyu kalabilir.
    Ne diyordum? Şükürler olsun Rabbime. Yine de güzel günler oluyor yahu. Her gecenin ardından güneş doğuyor. Allah herkesin gönlüne göre versin. Rahmetli bir eniştemin dediği gibi : "BENİM İÇİN NE DİLİYORSAN ALLAH SANA BİN KATINI VERSİN. İYİLİKSE İYİLİK KÖTÜLÜKSE KÖTÜLÜK". Ne güzel söylemiş bu sözü ilk kim söylediyse. Ya da doğrusu her neyse. Dilerim hiçbirimizin  güneşi batmasın. Bebişlerimize maşallah demeyi unutmayın ha çok kızarım :)

18 yorum:

  1. Ne iyi etmişsiniz... O bağlanıp sonra kaybetme hissini, acısını iyi bilirim. Hayvan deyip geçenleri de hiç anlayamam. Senin benim gibi işte. Duyuyor, kendi lisanıyla konuşuyor, hissediyor, üşüyor, acıkıyor, çoğalıyor, ölüyor... Ne farkı var insandan? Allah sizden razı olsun. Ben de elimden geleni yaparım kediler için. Muhtaç bir hayvan vs gördüğümde. Tabii gücüm yettiğince...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sizden de diğer tüm hayvanları yürekten sevenlerden de razı olsun bizler elimizden geleni yapalım gerisi tevekkül. İnsandan tek bir farkı var bence. Masum oluşları. Rabbim onları biz insanların şerrinden korusun

      Sil
    2. Aynısını yazacaktım es geçmişim o kısmı. Tek farkları günahsız olmaları kesinlikle.

      Sil
    3. onlarsız hayatımız olmaz inşallah

      Sil
  2. MAŞALLAH!!! Bebişine de sana maşallah! Harikasın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol güzel ablası :* <3 bu cana da bebişlerine de maşallah

      Sil
  3. En çok içimin parçalandığı bu trafik kazaları. Kedi bakmayan beslemeyen onları evlat gibi görmeyi anlayamıyor. İnşallah bu tatlı kız seni benimser de bebişlerini orada güvenle doğurur :) Yeni doğmuş kedinin huzurunun insan bebeğinden hiçbir farkı yok benim kızım doğum yaptığında anlamıştım bunu çook güzel bi duygu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kızım da gebe o da hayırlısıyla doğurur inşallah bu minik can da bizimle kalır. Bakmayan anlamıyor maalesef. Onlar bizim canımız kanımız. ömürlü olsun senin bebişlerin de <3

      Sil
  4. Onu ben burnundan öperim ki <3 Öyle güzeller ki yolda gördüğüm de mutlaka seviyorum keşke evde bakabilsem annem tıkanıyo kuşta bile sıkıntı yaşadık. Hayvan sevgisi bambaşka bir şey hepsi birbirinden sevimli.

    Yeni doğmuş bir kediye bakmıştık arkadaşımla ilk gözlerini açtığında heyecanlanmıştım annesi dayak yediği için yara bere içindeydi. İlk anneliği olduğu içinde nasıl emzirmesi gerektiğin bilmiyordu. 1 ay sonra bizim afacan ortalıkta zıplamaya başlamıştı bu duyguyu yaşamayan bilemez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de evimin içine alamıyorum maalesef :( ama yine de yuvalar yapıyoruz ve yuva yapmasak da yatacakları çok güzel yerimiz var bahçemizde. Sokakta ben de gördüğümde es geçemiyorum mutlaka seviyorum :D Bu annemiz de ev kedisi belli ki birazcık da şiddet görmüş çünkü elimi kaldırdığımda siniyor hayvancık korkudan. Dilerim sağlıkla doğar büyür bebeklerimiz :)) Evlat onlar da

      Sil
  5. Çocukluğum ve gençliğim hep hayvanlarımızla geçti bir kedim vardı her gece onla uyurdum.Hepsinin başına bir haller geldi ama ailemin hala kedileri,köpekleri vardır.Ben evlendikten sonra eşim istemediğinden alamadım eve ama bir sürü kuşlarım var.Her gün camın önüne yem koyarız soğuk kış günlerinde çok seviyorum hayvanları:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve alamasak bile en azından karnını doyurup bir yudum su versek buna da şükür. Bizde de 20 yılı aşkın var kedi köpek hiç bitmesin istiyoruz <3 sokak canları bizim canlarımız

      Sil
  6. Yerim ya cnm bnm, baktıktan sonra hic bi yere gitmez cnm merak etme. Bebislerine bakmak zorunda oldugundan güvenli sıcak bir yer hazırlarsanız daha da rahat eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerini de hazırladık ama bakalım duracak mı bir de benim fesat bebe var ya :D o rahat bırakmıyor

      Sil
  7. Allah bağışlasın, sağlıklı ve uzun ömürlü olsunlar. Hayvanlar bizim canımız <3

    YanıtlaSil
  8. Çok iyi yapmışsın. Hayvanı sevmeyen insanı da sevemez. Allahın yarattığı bir can o da.. İnsandan daha temiz onlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna çok inanıyorum ben. Onlar insanlardan daha saf ve temizler. Umarım hep bizimle kalır

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈