Sinem Pehlivan: Bebak Güllü El ve Vücut Nemlendirici Krem

17.12.15

Bebak Güllü El ve Vücut Nemlendirici Krem

   Buralara yaz günü kar yağıyor canım... Bu aralar sürekli dinlediğim bir şarkıyla herkese merhabalar. Malum sonbahar bitti artık kışa giriyoruz. Kuru ciltli biri olarak ellerim ve yanak bölgem kışın felaket bir şekilde kuruma yapıyor. Nemlendirmeden dışarı çıkamıyorum. Hatta o nemlendiriciyi saat başı uyguluyorum.
                                  bebak
 

    Bugün ki konuğum ise Bebak el ve vücut nemlendirici krem. BEBAK Balıkesir Blogger Buluşması'ndaki sponsor firmalarımızdandı. Öncelikle söylemem gereken gül kokusuna alerjim var. Koklar koklamaz öksürük krizlerine girerim.Bu ürüne başta biraz temkinli yaklaşmış hatta kullanmaya korkmuştum. Ki üzülerek beni gül kokusu  rahatsız  etti. Yoğun bir gül kokusu aldığım için nemlendirici kremi dışarıdayken kullanmaya başladım. Böylelikle havada kokusu yayılıyor ve ellerimde daha az kalıyordu.
 
    Benim el kremlerinde aradığım iki özellik var. Birincisi yoğun nemlendirme, ikincisi hemen emilim. Her ne kadar gül kokusuyla anlaşamamış olsam da kısa sürede emilmesine hayran kaldım. Kocaman bir artı gelsin güllü kremime :) Nemlendirmesi bahar aylarına uygun. Yani mart-nisan ve kasım-aralık da kullanabilirim. Şubat ayında Kırklareli'nin ayazında ellerim çatladığında sadece vazelin geçirebildiği için başka ürünlere suç atamam. Bu sebepten bence nemlendirmesi de kış hariç yeterli.
 
    Crulty Free bir marka olmasıyla gönlümü kazanması da artı iki :) Parabene karşı bir tavrım olmamasına rağmen dikkat edenler için söylemeliyim ki paraben de içermiyor. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Bizleri Balıkesir Blogger Buluşması Etkinliği'mizde yalnız bırakmadıkları için BEBAK ailesine çok teşekkürler. Musmutlu günleriniz olsun sevgiyle kalın <3

1 yorum:

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈