Sinem Pehlivan: FRESH'N SOFT ÜRÜNLERİ

12.9.15

FRESH'N SOFT ÜRÜNLERİ

    Herkese merhaba. Kırklareli'nde geçirdiğim bu son hafta :( Okulum açılıyor. Ve bu sene mezun oluyoruuumm. Okula dönüş hazırlıkları başladığında firmaların göndermiş olduğu ürünleri kutular iken yazmayı unuttuklarımı ayırdım. İşte onlardan ilki. FRESH'N SOFT .  Kardeşler Uçan Yağlar tarafından 1992 yılında faaliyete ilk ıslak mendil ile geçen firmamız özellikle bebekler için çok temiz içerikli ürünlere sahip. Bana gelen hediye paketinde ise makyaj temizliğinde kullanabileceğim ürünler mevcuttu. Hepsini tek tek inceleyelim :)

Gönderilen paket içeriği yukarıda gördüğümüz gibiydi. Çok bonkör bir paket olduğunu söylemeden edemeyeceğim.
Makyaj yapan herkes bilir ki arada üşengeçliğimiz tutar. Makyajımızı öyle foşur foşur yıkamaya üşeniriz. (Not: Bunu yapmamak gerek :( ) Hal böyle olunca makyaj temizleme mendilleri imdadımıza koşuyor. Fresh'n Soft'un iki çeşit makyaj temizleme mendili gönderildi. Mavi olan normal ve karma ciltler için papatya özlü diğeri ise kuru ve hassas ciltler için ( Tam anlamıyla benim cildim yani) aloe vera jeli içeriyor. Mavi olanı cilt tipime uygun olmadığı için denemeyi düşünmüyorum. Hediye  edeceğim. Pembe olanı yarıladım. Makyajımın kabasını almak için kullanıyorum. Yapısı petekli doku ve yumuşak. Kokusu ilk başta değişik gelmişti ama sonradan alıştım. Ancaaaaaak; benim burun kenarlarım çok hassas olduğu için en ufak tahrişte kabuk bağlar. Bu mendille biraz bastırarak sildiğimde 4 günde geçen kabuklar oluştu. Çok bastırmamak lazım. İçinde 25 adet var. Fiyatları 3 TL

Makyaj temizleme pedleri konusunda çok hassasım. Çünkü gözlerim hemen kızarır şişer. O yüzden yumuşak olması en önemlisi. Başka bir özellik pek umurumda olmaz. Bu pamuklar da tam istediğim gibi yumuşak dokulu ve dikişli. Dağılma yapmadılar. Severek kullandığım Apaks pamuğumun yerini almaya adaylar. Bittikçe alacağım.

Asetonsuz oje çıkarıcılara karşı hep ön yargılıydım. Çünkü iğrenç bir kokuları oluyor genelde. Ama bunun öyle bir kokusu yok çok şükür gelir gelmez hemen kokladım. Deli miyim ne :D Elimdeki büyük boy asetonu bir bitirsem buna geçeceğim. Umarım severim.

Tek başına çekmediğim için böyle yine bütün fotoğrafı koydum. Alt sırada en sağdaki makyaj düzeltme çubuklarını ilk kez denedim. Normalde bozulan eyeliner ya da bulaşan maskaraları bildiğimiz kulak temizleme pamuklarıyla temizliyordum. Ama bu ürünü şekli itibari ile çok beğendim severek kullanacağım. Bulursam alacağım.
Diğer bir üründe üst sırada en solda olan Ter emici yapraklar. Çok fazla terleyen biri değilim. Ama öğretmen adayı olarak stajda koşturmaca çok. Özellikle gömleklerimin içini koyup kullanacağım kurtarıcım olacak <3

Son ürünümüzde kulak çubuğu. Pamuğu yumuşak hemen parçalanıp kulağımın içinde kalmadı. Bu yüzden geçer not aldı. Benimle berabersin cicişşş :)

Evetttt tüm ürünlerim ve yorumlarım böyleydi. Bitenler yazılarımda bittiklerinde daha detaylı bahsedeceğim kendilerinden. Bu ürünleri bana hediye ettikleri içinFRESH'N SOFT ailesine çok teşekkür ederimm.

Kucak dolusu sevgiler.
Bana ulaşabileceğiniz yerler;


2 yorum:

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈