Sinem Pehlivan: Biten Ojelerim

24.6.15

Biten Ojelerim


Sizler de benim gibi renkli olan her şeyden hoşlanıyorsanız bin bir çeşit renkli ojeniz vardır. Hal böyle olunca oje bitirmek neredeyse imkansız oluyor. Kıvamları bozuluyor atılıyor. Son zamanlarda bir karar aldım. Dibinde az kalan ojeleri çok sık kullanarak 2 hafta içinde bitireceğim dedim. Ve bunu başardım.



Gabrini marka oje : Çok güzel bir kırmızımsı renkti severek kullandım son iki kullanımda yapısı bozulduğu için eziyet olsa da tamamen bitirdim.
Rapsodi oje: Nar çiçeğinden kırmızıya dönük değişik bir renkti. Başlarda sevmiş olsam da sonradan fark ettim ki her parmağımda renk tonu değişik duruyordu. Bir kez kullandım ve yapısı tamamen bozulunca devam etmedim. Bir daha almam.
Rapsodi siyah oje: Flormarın siyah ojesini bulana kadar severek kullandığım bir ojeydi. Opak siyahlık için iki kat yetiyordu. İki kullanımda bitti. Tekrar alır mıyım? Yine 90 kuruşa bulursam evet alırım.
Rapsodi rakı beyazı: İşte bu oje vazgeçilmez. İçindeki ince ışıltıları öyle güzel duruyordu ki. Sim değil ışıltılı bir oje efekti vardı. Çok sevdim ama bir daha bulamadım bulursam kesinlikle alırım.
İşte biten ojelerim bunlar oldu. Yenileri de eklenir inşallah. Oje diyetine girsem güzel olur aslında.
Yukarıda bahsettiğim ojelerin numaraları aşağıdaki fotoğraflarda yer alıyor. Bir başka yazıda görüşmek üzer esen kalın :) :*





2 yorum:

  1. Gabrini ve Rapsodi ojeleri ben de seviyorum . Rapsodi'nin renkleri göz alıyor :)

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈