Sinem Pehlivan: Bitenler #2

15.1.15

Bitenler #2

Ürün bitirdikçe mutlu olan hanımlar kafilesine hoş geldiniz.
bu ayki bitenlerimiz ve çöpe gidenlerimiz nelermiş?




Bilekliklerim ve kolyem: Ucuzluk yerlerden değişik kolyeler almayı seviyorum. Karardığında da atıyorum.
Epi Ağda: Yapışmak bilmiyor. Vasat bir daha alınmayacak.
Wax: Abim kullanıyordu. Yapısı katılaşmış. Çöpe gitti.
Seris: Abimin severek kullandığı wax çeşitlerinden biriydi. Bazen ben bile kullanıyordum. Ama saçı çabuk yağlandırıyor. Kullandığınız gün hemen yıkamalısınız bir kaç saat içinde. Bunun içindeki şeftaliliydi sanırım. Bozuldu. Çöpe yallah..
Bargello parfüm testeri: Ekşimiz yoğurt ve limon kokuyordu. İğrenç asla alınmaz.



Cotton 40lı makyaj temizleme pedi: Hiç memnun kalmadım. Yüzüme gözüme dokunduğu an parçalandı. Bir daha asla almam. Fiyatı 3 TL idi.

Bebek pudrası: Bayanlara tavsiyemdir. Eğer epilatörle koltuk altlarınızı alıyorsanız eminim siz de benim gibi terliyorsunuzdur. O anki acıyacak ödlekliğimizden sanırım. Bebek pudrasını kullanmadığınız bir makyaj fırçası ya da süngeri ile güzelce koltuk altınıza yayın çok kolay bir şekilde almış olacaksınız.
Pudraya gelince. Markası benim için önemli değil bunu da bir kozmetikçiden 1 TL ye almıştım. Görünce yine alırım.


Daha önce şurada yazdığım Tık Tık  Eyüp Sabri Tuncer alışverişim adlı yazıda bu ürünlerin geldiğini belirtmiştim.
Zeytin yağlı losyon: Bana yapısı çok yoğun geldi ve sevmedim. Ancak babam çatlayan parmaklarını iyi yumuşattığını söyledi.
Summer Dream: Çok güzel şekerli turunçgil kokusu almıştım. Ama büyük boyunu almam.
For Her: Bayanlar için desen de bana erkek kokusu gibi geldin! Sevmedim pek almam.
Avon makyaj temizleyicisi: Muadilini bulana kadar almaya devam edeceğim. Alerjik olan hassas gözlerimi tek alerji yapmayan ve kirpiklerimi dökmeyen yegane ürün. İkili fiyatı 12.50TL.




2 yorum:

  1. Avon göz makyajı temizleyiciden ben de çok ama çok memnumum! Buarada o pudranın adı Feride mi? Çok şeker değil mi ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh evet feride :D işini de gayet iyi yaptı valla. Bu bitti şimdi bir de bebak var onu deneyip yorumlayacağım

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈