Sinem Pehlivan: Günün Ojesi #1

1.10.14

Günün Ojesi #1


Oje aşığı olmayan kadın vardır elbet ama bence sayıları azdır :)) Benimde 40 tane ojem var şimdilik. Yüzlerce küsür olanları da gördüm. Ancak ben kendimi frenlemek için çırpınanlardanım. Çünkü ne kadar çok oje o kadar çok seçenek , bitmeyen ve bozulan ürünler demektir.
  Bu yaz ayında çok severek kullandığım bir ojeyi tanıtacağım sizlere.



Gabrini markasına ait Multivitamin serisinden çok  tatlı bir pembe.


Numarası okunuyor mu bilmiyorum ancak tekrar yazayım 312
Benim en sevdiğim renkler arasında her kadının da sevdiği bir renk olan pembe yer alır. Ne olursa olsun ayda en az 2 -3 kez pembe renk bir oje sürerim. Bunun tonu her seferinde değişir ama sonuçta pembe :D



Ojemizin 2 kat sürülmüş halini yukarıda görüyorsunuz. Dilerseniz bir kat sürebilirsiniz ama o zaman toz pembeden çok rakı beyazının içine azcık pembe karışmış gibi duruyor. Nasıl bir anlatımdı o yahu O_O

Sürümü çok kolay. Çabuk kuruyor. Keskin bir kokusu yok. Ki ben koku hassasiyeti olan biri olarak rahatsız olmadım. 1. katı 3 dakika da 2 katı da 6-7 dakikada . Sonuç olarak 2 kat sürdüğümüzde 10 dakika sonra hayatımıza devam edebiliriz. Kalıcılığı ortadan-iyiye. Benim gibi eliniz kolunuz sürekli bir yerlere vuruyorsa çabuk hasar görür ve sinir olup çıkarırsınız. Aksi taktirde 3 gün kalır
Oje aşığı kadınlardan olmanız dileğiyle. Öpücükler <3 :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈