Sinem Pehlivan: Kozvi.com Alışverişim ve Kızgınlığım

10.5.14

Kozvi.com Alışverişim ve Kızgınlığım


                  Herkese bulutlu bir Çanakkale gününden merhaba. bir çok blogger arkadaşımın alışveriş yaptığı bir site olan Kozvi alışverişimi ve sitemimi anlatacağım. Sitem diyorum çünkü hiç bir şey istediğim gibi gitmedi diyebilirim.
                   Öncelikle alışverişimden bahsedeyim. Önceleri dehşet yağlı cildimi kuruta kuruta T bölgesi karma yanaklar kurudan normale çevirmeyi becerdim. Becerdim diyorum çünkü yanak bölgemdeki kuruluğu bu kış boyunca hiç ama hiç sevmedim.
                   Her neyse. Bir de cildim hassas ve damarlarım yüzeye çokkk yakın olduğu için güneş kremi almaya karar verdim. Cildimi korumam şart çünkü hiç kızarmadan birden kararan bir cildim var. Bronzluk yakışıyor ancak zararlı artık sevmiyorum. Bütün siteleri inceleyip en uygun fiyatı mamacim ve kozvi sitesinde buldum.
                   Sonradan öğrendiğime göre de bu iki site aynı firmaya aitmiş. Haberiniz olsun.
Bu kadar uzattıktan sonra şimdi neler almışım bir bakalım.



Resimde gördüğünü  Bioderma güneş kremi ve Sensibio H2O suyunu aldım. Kutusunda 47.50 TL yazmasına rağmen ben 6 taksitle ödemek koşuluyla 41.50 TLye almış oldum.


Güneş kremi 40ml , H2O temizleyicisi ise 250 ml. Bunlar ilk bioderma ürünlerim olduğu için çok heyecanlıydım. Henüz ürünlerle ilgili bir yorum yapamayacağım çünkü açmadım bile.Güneş kreminin renksiz olanını istedim ama üzerinde ne renk olduğunu yazan bir ibare göremedim. Bu yüzden açınca göreceğiz :)

Her şey iyi güzeldi. Ancak bu ürünlerin son kullanma tarihini öğrenmek için bir kaç tane mail attım. Dönen olmadı. Dayanamadım aradım öyle öğrendim buna da şükür diyorum yani.
Neyseciğime ardından sipariş notuma göz kremi testeri istediğimi yazdım. Beklemeye başladım heyecanla . Kargomun gelmesi 3 günü buldu. Kutuyu açtığımda şaşkınlık içinde bakakaldım. Tester yoktu. Şok oldum. bir kullanımlık ufacık bir tester  almak için 40 küsür liralık alışveriş yetersiz miydi yani?
Çıldırdım hemen siteye mail attım tekrar. Ancak hala dönen olmadı tabi. Bu KOZVİden ilk ve son alışverişim olacak. 2 lira daha fazla verip diğer sitelerden alışveriş yapacağım. Bu kadar da olmaz dedirttiler yani.
Amma çok konuştum ben yaa. Ürünleri denediğimde önümüzdeki aylar da bir yazı gelecek. Takipte kalın kocaman öpücükler <3



4 yorum:

  1. ben genelde mamacim dan alışveriş yapıyorum ve kargo ücreti olsun fiyatların daha uygunluğu olsun çokda memnundum , fakat son alışverişimde bende ne tester i istediğimi belirttim ilk defa ve kargo geldiğinde şok oldum hiç tester yoktu ve gelen ürünün kutusunda yırtık vardı ki bende 90 tl lik alışveriş yapmıştım 4. alışverişimdi ve hepsi de bu civarlardaydı tutarları, galiba ne istediğini söyleyince zaten ucuz gönderiyoruz bir de ne istediklerini söylemişler diyip hiç göndermiyorlar! bende bir daha mamacımdan alışveriş yapmayı düşünmüyorum, istediğimiz şey ellerinde yoksa bile başka testerler göndermeleri lazımdı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çokk çokkk katılıyorum. iki sitede yukarıda belirttiğim gibi aynı firmanınmış. arkadaşıma da mamacimden sipariş vermiştik onun 115 lira tutmustu ve ona da tester gelmedi. bir daha iki siteden de gerçekten alışveriş yapmayı düşünmüyorum. çünkü gerçekten terbiyesizlik bu oysa ki ne kadar tester denersek o kadar ürün alma şansımız var bunun farkında bile değiller çokkk çoook üzücü bir durum bu. Sana da geçmiş olsun diyorum bir daha başımıza gelmez inşş cnm

      Sil
    2. Benim de ilk ve son alışverişim oldu. Gelen kutu deforme olmuş, ürünleri uyduruk poşete sarma ihtiyacı hissetmemişler, türkiyede altın değeri gören testerlar yok hepsini geçtiim gönderilen ürünler bozuk!

      Sil
    3. çok üzüldüm senin için şeyda :( benim ürünler bozuk çıkmadı çok şükür. önümüzde ki hafta sonu bloguma sağlam bir dönüş yapıyorum. Yorumlarımı belirteceğim sizlere :) geçmiş olsun sana da çok başka siteler keşfetme zamanı artık

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈