Sinem Pehlivan: Günün Ojesi

28.12.13

Günün Ojesi

Merhaba arkadaşlarrr ... Blogumda şimdi bir hastalığımdan bahsetmek istedim. OJE!!
Ben ojesiz yaşayamayan biriyim. Lise hayatım boyunca bile parlatıcı sürer bakımımı yapar, hafta sonu da kıyafetime uyumlu- uyumsuz renklerle mutlaka sürerdim.
Üniversiteye başladığımdan bugüne kadar da mutlaka oje sürüp gidiyorum. Tabi şimdi bir kişi sayesinde uyum hastası oldum  mutlaka kıyafete uygun olacak :D
   Şimdi günün ojesine geçelim . Mor aşkı <3 <3 <3






Natty nin 384 numaralı ojesini çokk seviyorumm. Bu arada tırnaklarım takma değil. Çok şükür süt ve süt ürünleri tüketmeme rağmen tırnak kırılması sorunu yaşamıyorum. Kapıya, çekmeceye sıkıştırmadığım sürece sorun yok :D
Mutlaka oje koleksiyonumu göstereceğim sizleree :D
Başka yazıda görüşmek üzereeee <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈